63 kvadratmeter i vitt

onsdag 18 september 2013

Balettskor kan man inte få för många av

... åtminstone kan man inte titta sig mätt på alla magiska tåspetsskor, och varje gång tänker jag. Vem har dansat i dessa och var?   

Idag bjuder jag på en gammal bild. För igår när jag skulle fotografera så blev himlen så svart att inget ljus släpptes in i lägenheten. Onsdag idag, och jag har en kort dag i skolan. Sen är det dags att börja skriva på mitt första arbete i skolan. Nervöst! Önskar er en fortsatt trevlig vecka! 
Kram Amelie

4 kommentarer:

  1. Ja, man kan undre seg over hvem som har danset i de fine skoene. Så vakre!
    Tillykke med skoleoppgaven!

    Klem
    Line

    SvaraRadera
  2. Instämmer, balettskor är så vackert. Jag
    gillar ju täcken också, såg att du hade
    ett underbart fint rosa i ett tidigare inlägg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Åhh, visst är de vackra!!O ändå har jag inte kommit för mig att
    köpa några!!

    Så spänd på att få se mer från er lägenhet!!

    VarmaKramar Elin

    SvaraRadera
  4. I looove the ballet shoes,especially if they are used,they are sooo sweet and charming!!!!!
    Nice weekend to you.

    SvaraRadera

söta kommentarer