63 kvadratmeter i vitt

torsdag 8 augusti 2013

Rabarber



Rabarber blad är så otroligt härliga till formen och storleken. Jag plockade in ett par härom dagen och satte i en liten glasvas. Kanske det blir rabarberpaj ikväll?
Nu har jag några få dagar kvar i Helsingborg. Det känns både konstigt och bra på samma gång. Fast så är det väl med nya saker här i livet. Jag kom in på skolan och ska nu gå 3 ½ år för att slutligen bli förskolelärare. Vi hörs snart igen! Kram Amelie

Psst, ni som gör beställningar på webshopen kommer inte att få era varor förrän om 2 veckor. Jag tar semester och allt ligger för tillfället nerpackat i lådor. Givetvis kan ni beställa som vanligt bara att det kommer dröja en tid med leveransen. Tyvärr blir det så när man är mitt i en flytt.  Passa på och beställa innan den 31/8 för det är 50% på allt i shoppen fram tills dess. Sen kommer det fyllas på med en massa härliga nyheter. 


3 kommentarer:

  1. Amelie

    Ønsker deg god ferie,
    - og masse lykke til med utdanningen til førskolelærer. Det er så viktig at det utdannes gode førskolelærere!!!
    Vakker bilde som alltid!

    Klem fra Line

    SvaraRadera
  2. Jag plockade också in rabarber och satte i en vas..men bladen slokade nästan direkt...men fint är det !! Jag är också förskollärare..men jag jobbar ju inte som det nu..lycka till
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Skriv snart igen,kram <3

    SvaraRadera

söta kommentarer