63 kvadratmeter i vitt

söndag 16 juni 2013

Sunday


Först och främst så vill jag tacka er. Tacka er för att ni är inne hos mig på bloggen. Tacka er för att ni lämnar kommentarer trots att jag är usel på att kommentera tillbaka. Tacka er för att ni har handlat av mig på webshoppen denna vecka. Är evigt tacksam och så lycklig att ni beställer av mig. Det är så mycket jag vill ge tillbaka till er alla men tiden räcker inte till.. Det är massor att fixa inför en flytt och bara att säga hejdå till barnen som går på semester tar enormt mycket på krafterna. 
Så för att visa min tacksamhet så kör vi på 50% på webshoppen en vecka till. Så erbjudandet håller på till den 23/6.  Ha nu en mysig söndagskväll! Kram Amelie

Kika gärna in här! WWW.WINCKVINTAGE.COM

8 kommentarer:

  1. Åhh det är bara så kul att kika in till dej, och du visar alltid så mycket fint, dina fina täcken får jag rysningar av,
    kram Och hej
    Kathrine

    SvaraRadera
  2. Tack själv !
    Din blogg är underbar.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  3. I dгoρ a leavе а reѕponse еаch time Ӏ apprеciate a article on a wеbsіte οr if
    I have something to add to the cοnverѕаtion.
    Usually іt is a rеsult of the fiгe communiсаteԁ іn the аrticle
    I brοωsed. Anԁ on this post "Sunday". I wаs eхcited enough to drop a leave a responsеa rеsрonѕe :
    ) I actuallу dо havе a сouple of questions foг you іf уou tеnd
    not to mіnd. ӏs it simрly me or do a fеw οf theѕе rеspоnses
    apρear as іf theу аre left bу
    brain dead folks? :-P Αnd, іf yоu arе wrіting at adԁitіonal sites,
    I would likе to kеep uρ with everythіng fresh you have
    tо pоst. Cοulԁ yοu make a lіst
    all of уour ѕhared pаges likе your linkeԁin ргofile, Facebooκ pagе oг
    tωitter fеed?

    My webрage: näsplаstik *www.communautecldem.com.php53-27.dfw1-2.websitetestlink.com*

    SvaraRadera
  4. Åh jag förstår att det måste vara svårt att säga hej då till barnen. Jag har också gått igenom det och det är verkligen jobbigt!

    De där vintageplädarna är helt ljuvliga!!

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  5. Hi, i think that i saw you visited my weblog thus i came to “return the favor”.

    I am attempting to find things to enhance my web site!
    I suppose its ok to use a few of your ideas!

    !

    Visit my blog - jackpot 6000

    SvaraRadera
  6. Ska kika in i din webbutik :)
    Önskar dig En Trevlig Midsommar!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  7. Tack för hälsningen hos mig. Vilka underbara täcken :) Har en liknande koffert som jag har köpt hos Vintage by Nina.
    Kram Frida

    SvaraRadera
  8. trevlig midsommar och underbar blogg du har...
    Kram
    C

    SvaraRadera

söta kommentarer