63 kvadratmeter i vitt

söndag 31 mars 2013

Till salu!


Gamla fjärilsplanscher, har 40 stycken olika.

 2 stycken fina klädborstar











Fransk gammal såskanna, superfin patina.


Stora gamla franska cafe au lait skålar från Vintagebynina.


Skål i fattigmanssilver.

Liten cafe au lait skål 


Stor fin vit skål i porslin. Tung!!


2 stycken gamla franska syltglas

2 gamla franska lampor i glas.
H. 16 cm
D. 16 cm


 Spegel honning og flora. Gammalt spegelglas
H. 37 cm
L. 26 cm






Finaste gamla klockan, industri. STOR! D.38 cm



JÄTTESTOR kudde från H&M home i stentvättat linne.



Hör av er om ni är intresserade av något! Jag rensar och behöver pengar till en underbar sak som jag hittade idag. Mejla mig på WINCK_90@HOTMAIL.COM om du vill veta mått och pris.

9 kommentarer:

  1. Hej amelie. Oj vad många fina saker du säljer! Jag har en plach med fjärilar...nästan sugen på en till... vad kostar den :)? Ha en fortsatt fin påsk
    /mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Planscherna kostar 100 kr/st.
      Kan skicka lite bilder på olika, just den som är på bilden har blivit såld.
      Desamma till dig! // Amelie

      Radera
  2. Åh fjärilar är mitt liv:::))
    Så fin hör av mig sen.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  3. Hej! undrar över mått på spegel? Kram Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här kommer måtten på spegeln! :)
      Spegel honning og flora. Gammalt spegelglas
      H. 37 cm
      L. 26 cm

      Radera
  4. Hej!
    Finns terrinen kvar?
    Hur mycket kostar den?
    Kuddarna finns dom kvar?
    Vilket pris styck???
    Många frågor!
    Ha en fin annandag påsk
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heej Kathrine!!
      Terrinen är tyvärr såld men kuddarna finns kvar och kostar 100 kr/st. Hör gärna av dig om du är intresserad.
      kram Amelie

      Radera
  5. Looks amazing! New follower throught Marcel Trojanowski.


    Kind regards from the Netherlands,

    Nadine

    SvaraRadera
  6. Vilka fina saker, gillar verkligen klädborstarna, hade gärna köpt dem om jag hade haft råd.
    Kram Frida

    SvaraRadera

söta kommentarer