63 kvadratmeter i vitt

tisdag 14 augusti 2012

något sockersött


Det får bli ett snabbt inlägg på hyllan i köket som jag ändrade om i helgen. De två sockerskålarna kommer från vintage by nina. Tycker dem är så himla fina! Har varit på jakt efter en och när Nina hade två som var helt underbara så var jag bara tvungen att norpa båda. Igår var min första arbetsdag efter fem veckors semester. Kan säga att det kändes minst sagt konstigt. Fast otroligt kul. Nu ska jag snart springa till bussen för att jobba. Jag önskar er alla en skön tisdag! Tusen tusen tack för alla kommentarer jag får. Jag lovar att jag ska bli bättre på att kommentera hos er också men nu tycker jag inte att jag får tiden att räcka till. Kram Amelie

8 kommentarer:

  1. Vilka underbara sockerskålar!
    Ja nu är det jobb som gäller men det går det med!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Åh en sån hade jag också velat ha! Finns det inga kvar?:)

    Hoppas du hann bussen;)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga sockerskålar! Att besöka Vintage by Nina står på önskelistan, hoppas det går i uppfyllelse nästa sommar :)
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  4. Hej, så fina--har också några stycken- men de går snabbt åt .Du har så snyggt hos dig .Mvh Lena

    SvaraRadera
  5. Så fina de är Amelie, jättevackra!

    Kram Kram
    Marie

    SvaraRadera
  6. Disse skålene er bare så utrolig fine!!!!


    SvaraRadera
  7. Wow...Så vackert ♥
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  8. Det var fina sockerskålar, lite speciella också med sin form. Ja, hos Nina kan man lätt ruinera sig!
    Att få tid och hinna kommentera går verkligen i vågor, men det är så det får vara, inga tvång.

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera

söta kommentarer