63 kvadratmeter i vitt

måndag 25 juni 2012

vackraste blomman


Efter att fått hem dessa från min mosters trädgård så är jag övertygad om att pionen är den finaste blomman.Luktar så otroligt gott i hela matrummet av dessa skönheter. Idag jobbar jag min sista dag på Fridas Hem innan hon lägger ner. Det känns så himla konstigt att jag inte ska vara där mer. Mest tråkigt. Så är det och jag ska bara njuta sista dagen och förhoppningsvis sälja en del. Innan dess blir det en långfrukost och en snabb dusch. Ha en fin start på veckan! Kramar Amelie

5 kommentarer:

  1. Hei Amelie:) Ville bare si at du og ditt fantastiske hjem er ukens VI blogg hos Vintage interior blogs;-skulle gi deg beskjed i går men jeg er på hytta og nettet detter ut hele tiden:)

    Håper du hadde en herlig midsommerfeiring du vakre jente!

    klem,Hanne

    SvaraRadera
  2. Åhh så tråkigt att butiken skall slå igen!
    Härligt med Pioner!
    Ösnkar dej en fin dag!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  3. Jaa, pionerna är ju underbara!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Grattis till veckans VI blogg!!! Efter detta måste jag kika in där!
    Ja pioner är så otroligt maffiga till storleken och luktar så oerhört gott.
    Förstår att du kommer att sakna butiken...
    Kramar Cia

    SvaraRadera

söta kommentarer