63 kvadratmeter i vitt

tisdag 27 mars 2012

Petit brocante den 21 april

Så är det bestämt! Den 21 april så firar vi att Gúas fantastiska butik - Mor Augustas garage fyller ett år. Det blir loppis i trädgården och där kommer jag stå! Wow, jag är så glad att Gúa frågade mig! Känns så stort. Jag kommer att sälja dels lite loppissaker men jag tänkte också ta med mig ett urval av det som kommer att säljas i min webbshop.

Kul är det också att dessa tjejer är med! Ska bli så kul att träffas!

Mia - lilla blanka
Mia - rummet för välbefinnande
Gerda - idémakeriet
Pernille - pernilles.com

Då får man börja samla ihop saker som kan följa med till Gúa. Ha en skön kväll! Kram Amelie

7 kommentarer:

  1. Hadde jeg bare bodd nærmere! Kommer til å bli kjempebra!:)

    Gleder meg til du åpner din egen webshop :))

    Klem Marit

    SvaraRadera
  2. Vad kul Amelie!!!
    Hade så gärna velat vara där:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Önskar Sverige var lite rundare i formatet, hade så gärna varit där!
    Ser fram emot din webshop i stället.
    /Cia i Dalarna

    SvaraRadera
  4. Hej Amelie!

    Det skall bli så kul att få träffa dig! De andra känner jag ju sedan tidigare ;) men det skall bli jättekul att träffa alla förstås hihi :))

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Attans att jag bor så långt bort, ni får he det så himla mysigt, håller tummarna för en lyckad dag!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej Amelie. Synes det er SÅ hyggeligt, at du også kommer til Gúas brocante/fødselsdagsfest. Men måske vi ses inden da ??? FORUM i påsken ?? Ha´ en dejlig dag. Knus og KH Pernille
    PS: Lyder spændende med din kommende webshop - lykke til :-))

    SvaraRadera
  7. Hello !
    I don't know what is your language and what is that ticket for but I am a frensh friend of your blog and I just want to tell you that you have to write "petite brocante" because "brocante" is a female word.
    Thanks for your pictures and good bye !
    Missloup.

    SvaraRadera

söta kommentarer