63 kvadratmeter i vitt

tisdag 28 februari 2012

hopp om våren


Varje år är snödropparna de första vårtecknet för mig.

Ytterligare en dag i sängen för mig och det kryper något galet i min kropp. Är det något jag inte klarar av så är det när jag påtvingat måste stanna i sängen. Jag hatar att vara hemma från jobbet. Jag älskar verkligen att jobba. Är jag sedan ledig en dag så njuter jag till tusen men när jag tvingas att vara hemma på grund av sjukdom så blir jag nästintill galen. Skönt att jag ska tillbaka och jobba imorgon. Ha en skön tisdag! Kram Amelie

7 kommentarer:

  1. härlig bild och så mycket vår...
    skönt att du känner dig bättre...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Grattis till nästan dubbel yta! :) Kul att du behöll gamla namnet.....Hälsar Loellan

    SvaraRadera
  3. Underbart fin bild Amelie!

    Skönt att du känner dig bättre! Här hemma är 3 av 4 sjuka, jobbigt!

    Ha en fortsatt bra vecka och så ses vi ju snart, kul!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Visst är snödropparna ett underbart vårtecken och vilken vacker bild du tagit! Hoppas du känner dig piggare nu.

    Ha en fin dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Så vackert!!!
    Ja vÅren är tidigare i Skåne!
    Lyllos er!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  6. Krya på dig!! Jag är precis likadan, att vara hemma när man är sjuk är ingen höjdare, man orkar ju ändå inte göra något! När man är sjuk vill man bara en enda sak, att bli frisk och när man är frisk har man tusen önskningar igen :-))

    Kraaaaam Paula

    SvaraRadera

söta kommentarer