63 kvadratmeter i vitt

söndag 1 januari 2012

nytt år och nya möjligheter



Jag gillar årets första dag. Det känns verkligen som en start på något nytt, något spännande. Även om man känner sig trött och äcklig efter att ha tryckt i sig en pizza. Fast det är tillåtet att göra det en dag som denna. Jag hade faktiskt inga nyårslöften detta året. Jag uppfyller ändå inga så det är bättre att bli nöjd med det jag lyckas åstadkomma utan en massa måsten.
Det enda vi gjorde var att skriva ner sådant som vi vill lämna bakom oss och precis innan tolvslaget så brände vi upp lapparna, så att inget av de nämnda skulle följa med in på det nya året. En kul grej faktiskt!

Önskar er alla en trevlig kväll! Kram Amelie

8 kommentarer:

  1. Hej!

    Gott Nytt 2012! Gillar det här Ni gjorde med lapparna...ska jag föröka komma ihåg nästa år:)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vilken toppenidé! Borde fungera att göra även i dag den 1e..=)
    Önskar dig en god fortsättning!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. hej
    Det verkar kanon att bränna bort:)

    Ser fram emot att följa ditt 2012 som ser ut att bli spännande med flytt och allt......
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. God fortsättning!!

    Kul ide' med lapparna!
    Här hade det blivit en snygg brasa...
    Vill lämna en hel del bakom mig! hihi

    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. God Fortsättning på 2012!
    Det där med lappbränningen lät som en mycket bra idé:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  6. GOTT NYTT ÅR på dig !! Så roligt det ska bli att följa dig under det här året, flytt o webbutik och allt !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  7. Hej Amleie!

    Det lät som en kul grej jag skulle vilja ta efter!! Att bränna upp lapparna ni skrivit :) Ska bli så spännande att följa dig detta år med flytt och webbutik och allt runt om kring!! :)

    Ska själv flytta och drygt en månad.. från 46 kvd till ca 65 kvd! Ska bli såå kul!!

    Önskar dig en god fortsättning på detta nya år!
    Kramar Sofia

    SvaraRadera
  8. Vilken kul grej med lapparna! God fortsättning!!

    SvaraRadera

söta kommentarer