63 kvadratmeter i vitt

måndag 19 december 2011

jul i köket







Nu är det riktig jul hemma hos mig. Köket blev lite piffat igår. Spiskransen hittade jag på auktion för någon helg sedan. Tyckte att den gjorde sig bra i köket. Var och köpte gran igår och då fick den lilla granen också följa med. I den hamnade ett par antika tomtar som är familjens gamla. De är dem ända tomtarna som finns bland mitt julpynt. Visar min stora gran för er senare i veckan när mitt sovrum/vardagsrum blivit riktigt fint!
Ha en skön start på julveckan! Kram Amelie

3 kommentarer:

  1. Hej
    så vacker vad kul att du hittade en:)
    kanonfint i ditt kök...
    ha en härlig måndag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Alltså...du är ju fenomenal på att få till det så där snyggt..himmel vad fint !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Veldig fint :)
    Ha en fin jul :)

    SvaraRadera

söta kommentarer