63 kvadratmeter i vitt

söndag 6 november 2011

det är detaljerna som gör det!






Lite detaljer från mitt vardagsrum/sovrum

Sköna söndag.
Jag ligger nerbäddad i min säng. Klockan är bara fyra men det börjar redan bli mörkt. Jag har hamnat i någon slags mat koma efter en brunch på helsing med mina fina vänner. Om en stund ska jag ner och mysa med familjen. Imorgon åker min syster till Asien och stannar där i tre månader. Min fina syster. Jag hatar att säga hejdå. Fast det blir inget hejdå. Bara ett vi ses snart igen! Hörs imorgon!

4 kommentarer:

  1. Och det var inte vilka detaljer som helst!
    Så mycket läckert!
    Visst är det något speciellt med att ha en syster, förstår att det är lite tungt nu när det blir tre månader tills ni ses igen.
    Måste få säga; vilken fin blogg Du har!
    Jag lägger till dig bums.
    Cia

    SvaraRadera
  2. Du verkar ju bo som i himlen. Och vilken inspirerande blogg du driver.
    Jag vore jätte glad om du kikade in hos mig på :http://karleksforklaring.blogspot.com

    Stor kram.

    SvaraRadera
  3. hej
    Vackra detaljer:)
    kram kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Du er bare så søt!!!! Fantastisk fint hjem du har!

    SvaraRadera

söta kommentarer