63 kvadratmeter i vitt

söndag 19 juni 2011

sköna söndag



Jag är medveten om att mina inlägg inte regnar tätt precis. Jag vill men tiden och inspirationen finns inte riktigt. Det är så mycket jag vill hinna med. Jag vet inte om jag berättat det innan men om lite mer än två veckor så åker jag på tågluff. I hela fem veckor!! Jag och min fina kompis Emma ska kasta oss ut i Europa och uppleva massor! Så hela juli kommer här nog att vara ganska så tyst på bloggen, men ett litet inlägg från Paris, Rom eller Venedig kan jag nog hinna med.

Så nu prioriterar jag att träffa min familj men framförallt min fina Markus som inte får följa med.
Vi lever väldigt nära inpå varandra och det kommer bli superjobbigt att vara ifrån varandra, men jag tror att man behöver sakna varandra ibland och blir det för jobbigt så får han väl boka en flygbiljett eller något ;)
Ha en skön söndagkväll alla! Stor kram Amelie

3 kommentarer:

  1. Vilken jättefin bild, pioner är så vackra :) Christina

    SvaraRadera
  2. Wow det låter som ni kommer att ha en toppenresa, fantastiskt roligt:)
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. beautiful photograph. so peaceful...

    SvaraRadera

söta kommentarer