63 kvadratmeter i vitt

måndag 21 februari 2011

vita golv!



Älskar mitt fina vita golv! Provdockan kommer från vintagebynina!

Så var det tisdag, men för mig känns det som måndag i och med att jag jobbade i butiken igår. Blir helt förvirrad i dagarna! Hur som helst så har det hänt massor i lägenheten under helgen. Vill så gärna visa er, men än så länge vågar jag inte ta helbilder, då det står lite bråte i hörnen. Men det börjar sakta men säkert bli hemtrevligt här! Nu måste jag springa till jobbet! Har blivit så dålig på att kommentera hos er men tiden har inte funnits, men ikväll lovar jag!
Kramar

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag förstår att du är nöjd med ditt vita golv, så vackert! Och så fint du har det, alldeles underbart!

    Hoppas du får en fin dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Så fint det blir i din lägenhet Amelie, du är verkligen duktig! Ser fram emot fler bilder!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hej
    Du har fått till det super och härligt med vitt golv..
    många läckra detaljer.
    kram kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. love love love your blog!
    have a wonderful day
    hanlie

    SvaraRadera

söta kommentarer