63 kvadratmeter i vitt

torsdag 20 januari 2011

11 dagar kvar!



Första feberfria dagen och jag börjar äntligen känna mig som mig själv igen. Nu har jag legat i sängen sedan i lördags. Kan ni förstå hur mycket det kliar i mina fingrar?
Om 11 dagar får jag nycklarna till min lägenhet och sen börjas det måla vita golv. Jag vill bara packa ner allt nu och börja. Så himla förväntansfull och inspirationen flödar. Jag har inrett rummen 20 gånger i huvudet sen jag såg lägenheten och jag hoppas bara att det blir lika bra i verkligheten som i mitt huvud.
Nu ska jag slö titta lite på tv och kurera mig så att jag kan jobba en dag imorgon, sen var det visst helg igen.
Ta hand om er allihopa! Stor kram / Amelie


Glöm inte utlottningen! Klicka här så kommer du dit!


1 kommentar:

  1. Jobbigt när man blir sådär sjuk, skönt att du känner dig bättre nu.

    Inte så många dagar kvar nu då, förstår att du har nedräkning och längtar till lägenheten.

    Ha en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

söta kommentarer