63 kvadratmeter i vitt

torsdag 1 juli 2010

skolkarta







När jag var på framtid i förra veckan så stod där ett gäng skolkartor. Dem andra var trasiga men en var så fin och den roffade jag åt mig illa kvickt och svimmade lite när jag hörde vad han skulle ha för den. 50 kr. Jag trodde att jag minst skulle få betala 200 kr.Nu hänger den på väggen och täcker en ful målning som min syster målat direkt på väggen med vattenfärg! Smart!Jag har stängt på jobbet och i princip precis kommit hem. Trött är jag efter en hel dag ute med en massa barn. Men mitt hjärta tog ett extra skutt när en av våra flickor log stort mot mig när jag bytte blöja på henne och utbrast: Jag älskar dig!
Precis vad jag behövde höra.
Nu önskar jag er en riktigt bra helg! Kramar / Amelie

1 kommentar:

  1. Härlig gammal karta !! Önskar dig också en riktigt skön helg ! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera

söta kommentarer