63 kvadratmeter i vitt

torsdag 13 maj 2010

långledigt!





Super skönt att ha 4 dagars ledighet från och med idag. Men mesta av tiden ska jag tillbringa med min pojkväns nya kissekatt. Han är 10 veckor och har fått namnet Wille. Han är så söt! Fast lika söt var han inte när han väckte oss imorse klockan 6, när jag för en gångs skull skulle sova ut. Men det är sånt man får ta!Har iallafall besökt en av våra lokala loppisar idag med Emma och där köpte jag en jättefin apoteksflaska för 5 kr och en gammal hålslagare för 10 kr. Så plånboken höll idag!Önskar er alla en fortsatt skön ledig dag, och för er som inte är lediga: Håll ut, det är snart helg!

2 kommentarer:

  1. Tjingeling!
    Vilken vacker bild du visar och visst är det härligt att få fynda på loppis...
    Längtar tills jag får mig en tur igen.
    Kramelikram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Amelie!

    Tack för din rara kommentar hos mig och så roligt att hitta till dig! Vilken trevlig blogg och så fint du har det. Jag hoppas verkligen du har möjlighet att förverkliga din butiksdröm någon dag. Jag hade min inredningsbutik i tio roliga år. Nu är den såld och jag har nya drömmar och mål i livet. Det är det som driver en vidare!

    Ha en fortsatt skön helg!

    Karin

    Ps, jag länkar gärna till din fina blogg;)

    SvaraRadera

söta kommentarer