63 kvadratmeter i vitt

lördag 3 april 2010

loppis på forum



Tänkte mest titta in här för att önska er en riktigt glad påsk! Hoppas att ni får det mysigt med familj, vänner, god mat och dricka! Jag ska fira med lite påskmat hemma hos min morfar ikväll.

Bilden visar min gårdag då jag gick runt till över 500 bord för att söka efter fina skatter, och skatter det hittade jag verkligen! Oj vad danskarna har stil på sina loppisar. Så mycket fint har jag aldrig sett på en och samma gång. Hurra för danskarna!

Nu ska jag hem till min kusin och fixa på hennes rum. Jag har ju blivit släktens inredare på sistone, men det tycker jag om!
Stor påskkram till er alla!

psst, nästa gång jag bloggar ska ni få se allt fint jag hittade igår!

2 kommentarer:

  1. Men shit vilken jädra bautastor loppis!!!!

    Vart i Danmark har du lyckats hitta den??

    Förstår att du njöt när du gick omkring där...hihi!

    Ska bli roligt att se dina fynd. Glad Påsk!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅ jag hade med velat åka dit men det fanns det inte tid till denna påsken! Lyckliga du.
    Ser fram emot vad du fyndat!

    Har du några tips på loppisar??

    Kram Louise

    SvaraRadera

söta kommentarer