63 kvadratmeter i vitt

onsdag 21 april 2010

förvirring!



Jag ber om ursäkt för urusel uppdatering den senaste veckan men allt mitt huvud orkat med har varit jobb och planering inför resan till london, som jag fortfarande inte vet om den blir av. Alltså måste jag och Markus befinna oss på Kastrup imorgon kvart i sex för att vänta och se. Jag är så ledsen! Hade verkligen sett fram emot en weekend i London med min fining! Kanske blir det Stockholm eller Göteborg! Vi får se. Är ganska så förvirrad som ni kanske märker! Men jag ville mest klargöra för er att jag lever och att jag hör av mig efter min weekend, eller vad det nu blir? Stora kramar till er!

4 kommentarer:

  1. Hej
    Hoppas att ni kommer iväg på er resa nu,jag håller tummarna.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att ni kommer iväg till London!!! Och du, ett stort GRATTIS på födelsedagen i efterskott, hoppas du hade en fin dag.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att ni kommit iväg!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Åh va trist för er att ni inte vet hur det blir.. Men hoppas att ni kommer iväg nånstans iaf och får mysa lite, sånt är så behövligt *ler*

    Kram-kram!!

    SvaraRadera

söta kommentarer