63 kvadratmeter i vitt

fredag 16 april 2010

20 år!

Centrera

20 år idag och jag kan knappt förstå det. Jag ligger fortfarande i sängen och är i ett sådant lyckorus som jag inte haft på ett tag! Det är verkligen underbart! Och trots att jag har ont i öronen, en förkylning och ont i halsen så gör det ingenting. För jag fyller 20 år och det gör jag bara en gång!

Madonnan är en för tidig födelsedagspresent till mig själv som kommer direkt från Frankrike! Hon är har helt bedårande färger! Liten, men otroligt vacker!
Hoppas att ni alla får en fantastisk dag! Många kramar från mig.

8 kommentarer:

  1. Grattis till dig på din stora dag,hoppas du får det underbart med mycke fina presenter.
    Madonna var ljuvlig.
    Kram o ha en fin dag.
    ninni

    SvaraRadera
  2. Å här ramlar jag in mitt i födelsedagsfirandet..Hjärtliga gratulationer önskar jag dig!! =) Underbar madonna!! Fin present du fått ;)
    Ha det bäst!
    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  3. Grattis på din stora dag!
    Hoppas att du får det fint och blir riktigt firad i helgen.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Många grattis kramar önskar jag dig
    Hoppas du får en underbar dag
    kram erica

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS på 20-årsdagen!!!

    Hipp, hipp, hurraaaa!!!!

    Hoppas du får en alldeles, alldeles underbar dag :)

    Kram-kram!

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på din stora dag! Hoppas du blir firad med pompa och ståt!
    Ha en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  7. Ett stort grattis på din stora dag..
    hoppas du blir ordentligt firad.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  8. Hallå tjejen! Stort GRATTIS i efterskott, hoppas din dag blev underbar med massor av fina presenter. Madonnan är helt ljuvlig med sina mjuka pastellfärger, sååå fin. Och skyltdockan du köpt är underbar! En sådan står högt på min önskelista. Så himla fint du gjort på dina 10 kvm, fantastiskt! Tack för din rara kommentar, så glad jag blev. Ha nu en toppenfin söndag. Kramis Paula

    SvaraRadera

söta kommentarer