63 kvadratmeter i vitt

fredag 12 mars 2010

helg igen!













Så skönt med helg igen. Veckorna bara flyger iväg! I helgen ska jag upp en sväng till Göteborg med min pojkvän och hans bror samt flickvän. Ska bli mysigt att komma bort från denna stan där dimman har bestämt sig för att stanna. Jag vet inte vilken dag det sist var jag kunde se Danmark. Hoppas att det är lite mer sol i Göteborg!
Idag ska jag och Emelie åka på lite utflykt. Bilen går halv två och sen vet vi inte vart den tar oss. Får jag bestämma så åker vi väl till Ängelholm eller Gamla stallet. Så himla nyfiken på hur det ser ut nu när Anna & Heaven har öppnat i samma lokal!


Idag visar jag min lilla prylhylla som ständigt bytar utseende. Jag är helt galen i gamla spetsar!
Ha nu en riktigt fin helg allihopa! Kram

1 kommentar:

  1. Så fin prylhylla , och vilka vackra saker du har i den !! Du kan se urtavlorna på min blogg , om du tittar på inlägget med den gamla franska tårtformen , tror det var från den 6:e Feb . Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

    SvaraRadera

söta kommentarer